duminică, 24 mai 2009

ADEVARUL SUFLETULUI MEU

IiSUS e si prietenul meu, cel mai bun prieten…In clipe grele din viata mea mi-a sters lacrimile si mi-a alinat suferinta prin cuvintele Sale pline de Adevar.In momentele bune El s-a bucurat impreuna cu mine de succesele mele si m-a incurajat sa perseverez in cautarile mele.

El crede in mine si m-a chemat la o viata fara compromisuri si jumatati de masura.El s-a jertfit pentru mine pe o cruce, iubindu-ma asa cum sunt si iertandu-ma pentru momentele in care l-am dispretuit sau am fost indiferenta la Cuvantul Sau.

Cine, oare, m-ar mai fi putut iubi, stiind ca am gresit de atatea ori (cu gandul, cu fapta, cu insasi viata mea)?Doar El, Iisus, Prietenul meu, Domnul meu…

3 comentarii:

DoarATAT spunea...

Hristos S-a Innaltat !
"Fiti precum copii !!"
Acest sfat ne-a dat Mantuitorul, noua, "celor mari". Dar cum sunt copii ?
...
Multe avem de "lepadat" de pe "umerii nostri"...pentru a incepe...sa ne apropiem de VOIA Domnului !
Cu Pace si Iubire, Speranta si Incredintare in Mantuitorul nostru, Iisus Hristos !
ADEVARAT S-A INNALTAT !

mmary spunea...

Isus este si prietenul meu,cel mai bun prieten,e chiar iubirea vietii mele,mi-a daruit TOTUL,mi s-a daruit pe Sine insusi si nu m-a ranit,nu m-a dezamagit niciodata...Chiar daca in zilele vietii mele cerul meu era incarcat de nori,adancul inimii ramanea linistit si senin pentru ca El era acolo iar limpezimea Sa stralucitoare si vie imi mangaia inima,imi deschidea ochii trupului si ai sufletului si percepeam glasul Sau minunat vibrand in inima mea ce-L chema suav:"Vino,Doamne Iisuse!"...

CAZACU GHEORGHE spunea...

Domnul Sa va Binecuvanteze in , veci amin.